The power to surprise

The power to surprise

The power to surprise kiedyś było mottem marki KIA. Ja też chciałbym mieć taką moc. Taką moc ma moje miasto. Moja Warszawa. Dlatego robię o niej krótkie filmiki, którymi dzielę się z innymi. A co do KIA to z tamtych czasów w naszej rodzinie mamy maluszka Ceed'a. Teraz czeka aż Syn skończy 18 lat (Kijanka jest prawie jego równolatką). I wprowadzi go w świat samodzielnej jazdy autem. A my chcieliśmy mieć coś w stylu movement that inspires. Po drodze mieliśmy przygody z innymi markami aut. Ale zawsze wraca się tam, gdzie jest dobrze. Dlatego w rodzinie pojawiła się kolejna Kijanka i teraz szukamy inspiracji, podróżując rodzinnie, z dwoma kotami i psem niebieskim Sportydżem 🙂

Twórca etapu:

Maciek Polak

Twórca etapu - Maciek Polak

Grafik, ilustrator, autor plakatów oraz murali. Jego charakterystyczny i od razu rozpoznawalny styl bazuje na kontrastach – łączy klasyczne techniki z cyfrowymi narzędziami, a w jego pracach widać mocne wpływy miasta.

Dziękujemy za udział w konkursie.